Ekspertgruppe skal se på køns betydning for fuldførelse af uddannelse

20220425-144038-L-8192x5464ma
Børne- og undervisningsministeren har nedsat en ekspertgruppe, som blandt andet skal komme bud på, hvordan drengene kommer bedre med i skolesystemet. Foto: Ólafur Steinar Rye Gestsson/Ritzau Scanpix
15. jun. 2022 06.06
Drengene halter bagefter i skolen. En ny ekspertgruppe skal nu komme med anbefalinger til, hvordan betydningen af køn kan mindskes i folkeskolen og på ungdomsuddannelserne.

Børne- og undervisningsministeren har nedsat en ekspertgruppe, som skal undersøge, hvorfor der er forskel på børn og unges faglige resultater i folkeskolen og på ungdomsuddannelserne. 

Allerede abonnent?

Glemt kodeord

Få adgang til

logo

1 Bruger

4.849,-

OM ÅRET
(ex. moms)

Adgang til den nyeste
viden om ligestilling, køn, LGBT+ og mangfoldighed.

Få adgang nu

3 Brugere

8.849,-

OM ÅRET
(ex. moms)
√
Adgang til dig og
2 kollegaer
√
Du er i gang på
2 minutter

Kun 2.949 per person/år

Få adgang nu

5 Brugere

12.849,-

OM ÅRET
(ex. moms)
Adgang til dig og
4 kollegaer til en stor
besparelse

Kun 2.569 per person/år

Få adgang nu
A4 Ligestilling
Allerede abonnent?

Glemt kodeord