5 råd:
Sådan undgår du organisationstraume på jobbet post-corona

20200902-130325-A-1920x1281we
Genrefoto. Foto: Ólafur Steinar Gestsson/Ritzau Scanpix
7. jun. 2021 06.00
Erhvervspsykolog Monique Hartmann har samlet en række råd til at undgå konflikter, højt sygefravær og mistillid på arbejdspladsen, når alle skal tilbage og finde sin rolle på jobbet igen efter coronakrisen.

Hvis man opdager, at arbejdspladsen udviser begyndende symptomer på en dårlig stemning eller konflikter, kan det heldigvis forebygges.

Selvom der ikke findes noget 'quick fix', understreger erhvervspsykolog Monique Hartmann, at tiltagene ikke behøver sætte arbejdspladsen helt i stå. 

Herunder kan du læse Monique Hartmanns fem gode råd til, hvad man som leder kan gøre ved 'organisationstraume'.

LÆS OGSÅ: Forstå begrebet 'organisationstraume'

Allerede abonnent?

Glemt kodeord

Få adgang til

logo

1 Bruger

4.849,-

OM ÅRET
(ex. moms)

Adgang til den nyeste viden, tendenser, analyser og indblik i sager om arbejdsmiljø på danske arbejdspladser

Få adgang nu

3 Brugere

8.849,-

OM ÅRET
(ex. moms)
√
Adgang til dig og
2 kollegaer
√
Du er i gang på
2 minutter

Kun 2.949 per person/år

Få adgang nu

5 Brugere

12.849,-

OM ÅRET
(ex. moms)
Adgang til dig og
4 kollegaer til en stor
besparelse

Kun 2.569 per person/år

Få adgang nu
A4 Arbejdsmiljø
Allerede abonnent?

Glemt kodeord