Professionsuddannelser:
Dimensionering er en del af løsningen - men kan ikke stå alene
“Jeg vil til enhver tid foretrække, at man arbejder for at gøre vores uddannelser mere attraktive og bedre, end at gøre nøglehullet smallere andre steder,” siger Stefan Hermann, rektor på Københavns Professionshøjskole. Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix
15. mar. 2023 06.00
Det tager tid at gøre de erhvervsrettede uddannelser attraktive, og brugen af dimensionering har flere svagheder. Alligevel er begge dele nødvendige, hvis man spørger tænketanken DEA, Danske Erhvervsakademier og Københavns Professionshøjskole.
Allerede abonnent?
Vil du læse artiklen?
(Din virksomhed kan få lov at prøve 14 dage gratis)
Med adgang til A4 Uddannelse får du den vigtigste viden, der styrker dig i din position. Bliv klædt på, så du altid er opdateret med seneste nyt inden for EUD, AMU, FGU og Skills.
Send os en mail med dit navn, stilling og tlf-nummer
på [email protected] så giver vi dig
14 dages gratis prøve
Få adgang til
1 Bruger
4.849,-
OM ÅRET
(ex. moms)
(ex. moms)
Adgang til den nyeste
viden om forholdene på
EUD, FGU, AMU,
skills og
uddannelsespolitik
3 Brugere
8.849,-
OM ÅRET
(ex. moms)
(ex. moms)
Adgang til dig og
2 kollegaer
Du er i gang på
2 minutter
Kun 2.949 per person/år
Allerede abonnent?